تابناک-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان از احداث و تعمیر 5 طرح آموزشی در بشاگرد خبرداد.
کد خبر: ۹۷۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 22 June 2021

منوچهر دانشمند در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهار داشت: حسب دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جهت ایجاد فضای آموزشی و خوابگاه دانش آموزان شهرستان بشاگرد و همچنین منزل اقامتی برای معلمان آن شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد.
وی افزود: بنابراین تصمیمات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قراردادی با گروه جهادی آل یاسین در جهت احداث و تعمیر پنج پروژه با مشخصات و اعتبار اعلامی منعقد نموده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان گفت: احداث خوابگاه پسرانه خمینی شهر با اعتباری به مبلغ 80 میلیارد ریال، تکمیل خوابگاه دخترانه خمینی شهر با اعتباری به مبلغ 50 میلیارد ریال، تعمیر مجتمع آموزشی پسرانه خمینی شهر با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال، تعمیر مدرسه دو طبقه شهید باهنر واقع در بشاگرد با اعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال و تعمیر منزل اقامتی معلمان واقع در این شهرستان با اعتباری به مبلغ یک میلیارد ریال در دست اقدام و احداث و تکمیل است.
وی تصریح کرد: جمع کل اعتبار این پروژه‌ها به مبلغ 146 میلیارد ریال است و تلاش داریم تا پیش از شروع فصل جدید مدارس این آماده و تحویل شود.
دانشمند تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان فعالیت‌های مختلفی داشته و توانسته در زمینه‌های مختلف یاری‌ سان اقشار کم درآمد و ضعیف باشد.

وی افزود: در زمان شیوع کرونا نیز ما با همراهی خیرین و نیکوکاران توانستیم گام‌های موثری برای تهیه و توزیع اقلام غذایی برداریم و در این زمینه نیز به نقاط مختلف استان خدمات‌دهی شد.
انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار