مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید چهره واقعی و حقیقی آمریکا را به جهانیان نشان داد تا ملت‌های مختلف در جریان جنایات‌های آن قرار گیرند.
کد خبر: ۹۷۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 26 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس، عباس سروری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی(۶ تا ۱۲ تیر) برگزار شد، اظهار داشت: شناسایی چهره واقعی و حقیقی آمریکا به جهانیان سبب می‌شود که ملت‌های مختلف در جریان جنایات‌های آن قرار گیرند.

وی به خوی استکباری آمریکا در پوشش بزک کرده حقوق بشر آمریکایی اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا را نتوانسته‌ایم به جوانان بشناسانیم همین سبب شده جامعه فریب این چهره بزک خورده را بخورند و آن را دوست خود بدانند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با یادآوری فجایع و دخالت‌ها آمریکا در طول تاریخ بشر در امور کشورهای مختلف به بهانه حقئق بشر، گفت: آمریکا هر گاه به بهانه‌ حقوق بشر وارد شده سبب نابودب و چپاول ملت‌ها شده است.

وی با تاکید بر امر روشنگری برای نسل جوان و جهانیان در شناخت چهره واقعی آمریکا، گفت: آمریکای جنایکار با دست داشتن مستقیم در شهادت حاج قاسم سلیمانی چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داده است.

سروری با اشاره به آمار بالای ۱۷ هزار ترور در کشور، گفت: ۴۳ شهید از این تعداد مروبوط به استان کرمانشاه است.

وی در ادامه بیشتر برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به دلیل شرایط کرونایی محدود به فضای مجازی دانست و گفت: برگزاری ویژه برنامه شهدای هفتم تیر، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در پایگاه‌های مقاومت، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در فضای مجازی، برگزاری میزگردهای سیاسی با حضور کارشناسان سیاسی و مسؤولان در شبکه استانی زاگرس و... از دیگر برنامه این هفته در استان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار