علی اکبر جاویدان تاکید کرد:
فرمانده انتظامی استان از دستگاه قضائی و پلیس به عنوان بال‌های امنیت بخش جامعه یاد کرد و گفت: برخورد این ۲ دستگاه با جرائم قاطعانه بوده و فضای امنی برای مجرمان باقی نگذاشته اند.
کد خبر: ۹۷۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 28 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه  "علی اکبر جاویدان" در دیدار با رئیس کل دادگستری کرمانشاه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضائی، اظهار داشت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی جزو شریف ترین کارکنان دستگاه های اجرایی هستند و مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: بحث امنیت جامعه موضوع بسیار مهمی است که هم دستگاه قضائی و هم نیروی انتظامی آن را دنبال می کنند و تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

 جاویدان با بیان اینکه امروز تعامل بسیار خوبی میان پلیس و دستگاه قضائی برخوردار است، گفت: هر قدر این تعامل افزایش یابد شاهد ارتقاء امنیت در جامعه و ناامن تر شدن فضا برای مجرمان و خلافکاران خواهیم بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در عین حال امنیت را مقوله ای جمعی دانست و گفت: این تصور که مسئول امنیت آفرینی در جامعه پلیس و دستگاه قضائی هستند کاملا اشتباه است، امروز همه دستگاه و نهادها باید در این امر مهم مشارکت کنند.

وی گفت: اگر همه دستگاه سهم خود را در تامین امنیت بپردازند قطعا وضعیت بهتری در جامعه ایجاد و فضا بیش از پیش برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی ناامن تر می شود.

جاویدان با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات جامعه در حوزه آسیب های اجتماعی است، گفت: بخش های زیادی در این حوزه مسئولیت دارند که اگر به درستی و به موقع وظایف محوله را انجام دهند بخش زیادی از این مشکلات مرتفع می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حضور معتادان در جامعه را یکی از آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: بخش زیادی از سرقت های خورد توسط این افراد انجام می شود که همین موضوع می طلبد دستگاه های متولی به موضوع ورود جدی تری داشته باشند.

وی در پایان و با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد مجرم و خلافکار نیست، به آحاد مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد که مسئولان انتظامی و قضائی استان شبانه روز تلاش می کنند تا امنیت لازم را در جامعه برقرار و برخوردهای جدی تری با مجرمان، اراذل و اوباش و ... صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار