مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: جبهه حقوقدانان انقلابی وظیفه دارند به عنوان سفیران حقوقی در جامعه در جهت تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۹۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، رسول بهرامی‌پور امروز در نشست تبیین بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد که استکبار جهانی عزیزانی را از مردم ما گرفته‌اند که هر یک در انقلاب شخصیت ممتازی بودند.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات ضدحقوق بشری ایادی استکبار با هیچ یک از قوانین بین‌المللی همخوانی ندارد و قابل توجیه نیست، گفت: جبهه حقوق‌دانان انقلابی وظیفه دارند به عنوان سفیران حقوقی در جامعه در جهت تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش‌آفرین باشند.

سرهنگ پاسدار سعید بهشتی‌راد، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه نیز، ادامه داد: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است برای بیان مصادیق حقوق بشر آمریکایی که بسیجیان عزیز و به ویژه حقوق‌دانان بسیجی در این حوزه وظیفه دارند.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه این مراسم، اظهار داشت: در اجرای تصمیمات شورای هماهنگی امروز این مراسم با همکاری سازمان بسیج حقوق‌دانان و سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شده که از ظرفیت حقوقدانان برجسته در جهت تبیین حقوق بشر آمریکایی در جامعه استفاده شود.

وی با تشکر از همراهی سپاه و سازمان بسیج حقوق‌دانان در اجرای برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، تصریح کرد: ان‌شاءالله برنامه‌های متنوعی در این هفته اجرا خواهد شد.

موسوی از سخنرانان بصیرتی استان در ادامه به بیان سخنرانی پیرامون حقوق بشر آمریکایی پرداختند.

در پایان این مراسم قاب تصویر شهید سلیم قنبری از شهدای عزیزی که توسط ایادی استکبار در استان کرمانشاه به شهادت رسیدند و به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان معرفی شده توسط مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان به ریاست محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار