رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از افزایش مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی خبرداد و گفت: براساس آخرین آمار موجود در ابتدای ۹۴ مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی در ایران به ۲۱ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 20 September 2015
 امیدمجدآرا در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری در ورزش‌های همگانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه ورزش‌های همگانی و تشویق مردم برای مشارکت بیشتر در سلامتو امیدبیشتر آنان به زندگی تاثیرگذار است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از اجرای طرح‌های مختلف ورزش همگانی با محوریت هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و شورای ورزش‌ همگانی این استان خبرداد و افزود: در جلسه با استاندار فارس موضوع انتخاب شیراز به‌عنوان شهر پایلوت در آموزش و اجرای طرح‌های مختلف ورزش‌های همگانی تاکید شد.

امیرمجدآرا خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مختلف وزش‌های همگانی باید با همکاری بیش از پیش اداره‌های کل ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سایر متولیان مربوطه در جامعه نهادینه و تقویت شود.

وی گفت: تلاش فدراسیون ورزش‌های همگانی توسعه ورزش همگانی در بوستان‌ها، ادارت و مدارس است و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی شده که امید است با محوریت استان فارس به‌عنوان استان پایلوت پایه‌ریزی و در شهرهای دیگر کشور  نیز اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار