رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع):
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه نباید حرکت علمی متوقف شود اظهار کرد: یکی از نشانه پیشرفت علمی کشور اقتدار در حوزه‌های موشکی و پزشکی و اتکا به قدرت داخلی است.
کد خبر: ۹۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 30 June 2021

به گزارش تابناک رضوی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) در آیین افتتاح پایگاه علمی شهید فخری زاده شهرستان تربت‌جام با تأکید بر اینکه حرکت علمی کشور نباید متوقف شود گفت: ما با اتکا به قدرت علمی داخلی کشور در حوزه‌های موشکی و پزشکی به قدرت رسیدیم و در این حوزه جزء کشورهای برتر هستیم.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به اینکه روزگاری از کشورهای هند و پاکستان به کشور پزشک می‌آمدند افزود: ولی آلان از کشورهای مختلف برای درمان به ایران می‌آیند این افتخار مدیون اتکا به قدرت داخلی و حرکت فزاینده علمی در کشور است.

وی فلسفه وجودی بسیج را پُر کردن خلأها در این ۴۲ سال عمر بابرکت انقلاب برشمرد و تصریح کرد: دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، واکسیناسیون فلج اطفال، مقابله با ویروس منحوس کرونا به همت جوانان بسیجی درحرکت‌های جهادی و تولید ماسک درحالی‌که در کشور آمریکا ماسک سرقت می‌شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه افراد اثرگذار بسیج باید از نظرعلمی قوی باشند خاطرنشان کرد: در کنار مباحث علمی مباحث تربیتی هم باید در نظر گرفته شود و دانش‌آموز تراز انقلاب باید احکام و نماز را در کنار علم فراگیرد.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به رعایت عدالت آموزشی در روستاهایی که امکانات شهر را برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان ندارند بیان کرد: باید پایگاه‌های علمی ایجاد کنیم و به دانش آموزان آسیب‌دیده و ضعیف کمک کنیم، در پایگاه‌های علمی می‌توانید مشکلات زیادی از دانش آموزان را حل کنید در کنار رشد علمی فضای تربیتی برای دانش آموزان در نظر بگیرید.

وی بابیان اینکه اگر تفکر و نگاه انقلابی بر حاکم شود مشکلات حل می‌شود اضافه کرد: بسیج وظیفه دارد در قضیه عدم عدالت آموزشی ورود پیدا کند و با ایجاد پایگاه های علمی دانش آموزان شهری و روستایی که از امکانات کمتری برخوردارند حمایت و پشتیبانی نماید.

گفتنی است: پایگاه علمی تقویتی شهید فخری زاده به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و با حضور حجت‌الاسلام جعفری رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع)، فرمانده ناحیه، ریاست آموزش‌وپرورش، فرمانده حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س)، اعضا هیئت پایگاه علمی، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه شهید خزایی افتتاح گردید و در پایان حکم فرمانده پایگاه علمی شهید فخری زاده به برادر جواد عطازندی توسط مسئولین اعطا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار