مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل و تحویل ۶۶۹ پروژه مسکن مهر در شهر‌های کرمانشاه، پاوه و جوانرود به متقاضیان و مالکان این واحد‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 12 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مسعود شریفی»  افزود: عملیات ساخت اکثر این پروژه‌ها از سال ۸۹ شروع شده بود و امروز از طریق ویدیو کنفرانس به صورت سراسری تحویل شد.

او این پروژه‌ها را شامل ۴۲۸ واحد از پروژه مسکن مهر پاوه اعلام کرد و افزود: کل این پروژه مسکن مهر پاوه ۶۲۸ واحد بوده که تعدادی از آن‌ها قبلا تحویل متقاضیان شده بودند.

شریفی در ادامه گفت: در برنامه افتتاح امروز ۹۶ واحد تعاونی دانشگاه رازی کرمانشاه نیز افتتاح شد.

او همچنین از افتتاح ۲ پروژه مسکن مهر در شهر جوانرود خبر داد و بیان داشت: این پروژه‌ها شامل ۵۷ واحد پروژه شیداسازان و ۸۸ واحد نیز متعلق به پروژه کوله شهر جوانرود هستند.

در طرح "مسکن مهر" احداث ۴۶ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد که بیشتر آن‌ها تحویل متقاضیان شده است.

با فرمان رییس جمهوری ۵۱ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی در ۲۸۰ شهر و ۳۱ استان بهره‌برداری شد که از این رقم ۲۸ هزار و ۵۱۸ واحد مربوط به طرح مسکن ملی در قالب انبوه‌سازی، واگذاری گروهی زمین، مشارکت خصوصی و بازآفرینی شهری محلات هدف در کشور و ۲۲ هزار و ۷۱۲ واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار