سارا شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: واکسیناسیون جمعیت ۶۵ سال تا ۷۰ سال آغاز شده و اواخر تیر و اوایل مرداد افراد ۶۰ تا ۶۵ سال واکسینه می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 14 July 2021

 سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از اوایل هفته فاز جدید واکسیناسیون کرونا در استان آغاز شده، گروه هدف جدید سالمندان ۶۵ تا ۷۰ سال هستند که باید در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.irsalamat.gov.ir ثبت نام کنند و در ۳۴ پایگاه تجمیعی که در سراسر استان فعالیت دارند، واکسیناسیون انجام می‌شود.

 وی افزود: افرادی که در فاز قبل واکسینه شده اند، جمعیت ۷۰ سال به بالا بوده که حدود ۶۵ درصد نوبت اول را تزریق و ۳۲ درصد نوبت دوم را نیز دریافت کرده ند، افرادی نیز که بالای ۷۰ سال سن دارند و نوبت اول را دریافت نکردند در سامانه ثبت نام و درمدت اعلامی به پایگاه‌ها مراجعه کنند.

شاه آبادی با تاکید بر اینکه برای دریافت واکسن گروه هدف حتما در سامانه salamat.gov.irsalamat.gov.ir ثبت نام کنند، تصریح کرد: متولدین ۱۳۳۵ به قبل می‌توانند در سامانه سلامت ثبت نام و واکسن را دریافت کنند.

 معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه ابراز کرد: محموله جدید واکسن امشب به دست ما خواهد رسید، در هفته آینده نیز محموله‌های دیگری به استان ارسال خواهد شد تا بتوانیم اواخر تیر و اوایل مرداد بتوانیم واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ تا ۶۵ سال را آغاز کنیم.

 
 وی ابراز کرد: با توجه به تعداد واکسن که وارد استان می‌شود و دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت، در استان واکسیناسیون انجام می‌شود، امیدواریم تعداد واکسنی که وارد استان می‌شود به اندازه‌ای باشد که بتوانیم جامعه هدف واکسیناسیون که افراد بالای ۱۸ سال هستند و در استان به یک میلیون و پانصد نفر می‌رسند را واکسینه کنیم. امکانات خوبی در سراسر استان فراهم شده تا مردم بدون معطلی و با حداقل زمان واکسن دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار