با ابلاغ مصوبه ای؛
تابناک سمنان: محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: کارفرمایان استان سمنان تا پایان تیرماه فرصت دارند از شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای استفاده کنند.
کد خبر: ۹۷۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 14 July 2021

تشریح شرایط بخشودگی جرائم بیمه ای توسط مدیرکل تامین اجتماعی گیلان - پایگاه  خبری مرجع آنلاین

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: با ابلاغ مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص استفاده از بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار، این افراد تا سی و یکم تیر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت و آدرس اینترنتی سازمان تامین اجتماعی از شرایط جدید بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند.

وی درباره تغییرات در نحوه ارائه خدمات غیر حضوری طرح ۳۰۷۰ هم گفت: در راستای افزایش خدمات رفاهی بیمه شدگان، افراد تحت پوشش تامین اجتماعی با مراجعه به سامانه es tamin.ir و با بارگذاری اطلاعات لازم می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی از خدمات و تعهدات مربوط به خود بهره‌مند شوند.

محمد اخلاقی تصریح کرد : این تارنما از اول مرداد ماه در نشانی اینترنتی es tamin.ir قابل دسترس است و کارفرمایان تامین اجتماعی باید از این درگاه برای ارائه لیست‌های بیمه‌ای خود استفاده کنند.

اخلاقی بیان کرد : تا پایان سال ۹۹ حدود ۱۷۰ هزار بیمه شده اصلی و ۵۰۳ هزار بیمه شده تبعی از جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان ثبت شده است و این یعنی اینکه تا ۷۴ درصد جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

وی همچنین در پایان گفت: تا ۹۶ درصد خدمات تامین اجتماعی در شرایط فعلی غیرحضوری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار