مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از برگزاری انتخابات انجمن صنفی مهمانپذیران در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 18 July 2021

به‌گزارش تابناک قم، علیرضا ارجمندی با قدردانی از مشارکت مدیران واحدهای مهمانپذیران در انتخابات مهمانپذیران قم، گفت: در انتخابات صنفی هر چه مشارکت اعضا بیشتر باشد، انجمن در حل معضلات و مشکلات موفق‌تر عمل خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم ادامه داد: این اداره‌کل خود را ملزم می‌داند که برای رشد و  توسعه هرچه بهتر و بیشتر صنعت گردشگری استان در حمایت از انجمن‌ها و تقویت تشکل‌ها تلاش کند تا با همراهی و همکاری بخش خصوصی، موانع را از سرراه گردشگری بردارد.

ارجمندی با اشاره به اینکه تشکیل انجمن‌های گردشگری، باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به زائران و مسافران می‌شود، افزود: با توجه به این‌که گردشگری، محور توسعه استان است بنابراین تشکیلات منسجم انجمن مهمانپذیران، فرصت مغتنمی است تا نقش خود را در توسعه صنعت گردشگری قم ایفا کنند.

وی گفت: در انتخابات انجمن مهمانپذیران استان قم اعضای هیئت مدیره به ترتیب آرا، حسین جزینی با ۴۵ رأی، محمود رضیان با ۳۹ رأی، عباس زرین‌اقبال با ۳۱ رأی، محمد صبوری با ۳۱ رأی و رضا کلهر با ۲۳ رأی انتخاب شدند و همچنین محمدرضا زرین‌اقبال با ۳۵ رأی به عنوان بازرس اصلی و منصور محقق‌یزدی با پنج رأی به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت سه سال انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار