شهردار کرمانشاه روز سه‌شنبه در مراسمی از همکاران خود و مردم کرمانشاه خداحافظی کرد و گفت: چون هدف من در ۳۰ ماه گذشته آبادانی کرمانشاه بود، توجهی به سنگ‌اندازی‌ها نکردم.
کد خبر: ۹۸۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 03 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «سعید طلوعی» روز سه‌شنبه در مراسمی که با عنوان «آیین خداحافظی» در محوطه ساختمان شهرداری کرمانشاه با حضور استاندار، مدیران ارشد و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، افزود: از همه همکارانم در شهرداری و مردم کرمانشاه حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که در آینده بازهم شرایط خدمت‌گزاری فراهم شود.

وی اظهار کرد: همه می‌دانند که من چه چیزی را تحویل گرفتم و اکنون می‌خواهم چه چیزی را تحویل بدهم؛ نخستین اقدام ما از زمان آغاز مسئولیت در شهرداری کرمانشاه تشخیص مشکلات و آسیب‌ها بود زیرا بدون تشخیص درد، درمان هم شدنی نیست و به‌همین دلیل ما ابتدا مشکلات حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، شهرسازی و سایر موارد را شناسایی سپس سند چشم‌انداز پنج‌ساله کرمانشاه را تدوین کردیم.

او با بیان این‌که کلان‌شهر کرمانشاه از مدیریت سلیقه‌ای آسیب‌های جدی و بزرگی دیده‌ است، تصریح کرد: از این‌ پس دیگر کسی نمی‌تواند به‌صورت سلیقه‌ای در شهرداری کرمانشاه عمل کند و باید مبنای اقدامات مدیران بعدی هم سند چشم‌انداز کرمانشاه باشد؛ تا پیش‌ از این سند اقدامات غیرکارشناسی زیادی انجام می‌شد از جمله طرح روگذر میدان امام حسین(ع) که چندین‌بار تغییر کرد و هزینه‌های زیادی به شهر و مردم تحمیل شد.

شهردار کرمانشاه همچنین با انتقاد از برخی مدیران و مسئولان اظهار کرد: برخی‌ها در طی چند سال گذشته ما را مسخره می‌کردند و می‌گفتند چرا باید کار کنیم؛ آن‌ها اضافه‌کار، حق جلسه و پاداش‌ها را به‌طور کامل و به‌موقع می‌گرفتند اما خود کار نمی‌کردند و حتی دیگران را هم تحریک به همکاری نکردن می‌کردند درحالی‌که هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

طلوعی تاکید کرد: چون هدف من آبادانی شهر کرمانشاه بود، توجهی به سنگ‌اندازی‌ها و مخالفت‌ها نکردم.

مدیران در کنار مردم باشند

شهردار کرمانشاه با بیان این‌که مردم این کلان‌شهر با حداقل کار و خدمت از مدیران راضی می‌شوند، گفت: مدیران بعدی کرمانشاه باید این‌موضوع را بدانند و در کنار مردم باشند.

او با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در کشور و شیوع گسترده ویروس کرونا و سایر مشکلات موجود اظهار کرد: با وجود همه این موانع اما در شهرداری کرمانشاه شرایط خوبی برای مردم ایجاد شده‌ است با این‌حال اگر در وظیفه خود کوتاهی هم کرده ام، از همه مردم و همکاران عذرخواهی می‌کنم.

در پایان  مراسم امروز هدایایی از طرف استاندار کرمانشاه، مدیران و کارکنان شهرداری و خانواده شهید اکبر نظری به سعید طلوعی اهدا شد.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار