استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون ۸۵۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و اگر آمار بستری‌ها با همین روند افزایش یابد شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۸۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 07 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا با اعلام اینکه ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، وضعیت استان را بسیار نگران کننده دانست و گفت: متاسفانه  رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم بسیار کم و در این زمینه دچار عادی انگاری شده‌اند و چندان به هشدارها توجه نمی کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کل ظرفیت در نظر گرفته شده برای بستری بیماران کرونایی در استان حدود ۱۸۰۰ تخت بستری است و هم اکنون ۸۵۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی گفت: اگر آمار بستری‌ها با همین روند ادامه داشته باشد، شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت و آمار فوتی‌ها نیز در روزهای آتی افزایش پیدا خواهد کرد.

بازوند افزود: بنا نداریم در این شرایط اقتصادی شغلی را تعطیل کنیم، ولی از مردم انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در غیر اینصورت این موج پنجم خسارت سنگینی را در پی خواهد داشت.

تاکنون بیش از ۱۹۰۰ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار