سرهنگ محمد سپهری:
سرپرست مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبانی همواره حامی ‌مرزنشینان بوده و خوشبختانه ارتباط خوبی با مردم دارد اما برخی‌ها دنبال فضاسازی هستند.
کد خبر: ۹۸۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 08 August 2021

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ محمد سپهری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: امروز فرصتی برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران تلاشگر کردستان است.

وی گفت: از اینکه به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌های زمانی نتوانستیم حضوری در دفاتر خدمت اصحاب رسانه برسیم.

سرپرست مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه اهمیت و نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی صحیح و خط‌دهی به جامعه، بیان واقعیت‌ها و نویدبخشی به مردم بی‌نظیر و قابل تقدیر است، افزود: اصحاب رسانه در جبهه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تلاش کرده و رسالت این قشر زحمتکش در این شرایط به مراتب حساس‌تر از گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در رسالت کاری خود بیان واقعیت‌ها و انصاف را رعایت کنند، تصریح کرد: در این شرایط حساس که دشمنان شبانه‌روزی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هم‌قسم شده‌اند، خبرنگاران باید هوشیار و مردم را امیدوار کنند.


سپهری با بیان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ‌نرم هستند، عنوان کرد: این روز‌ها نقش خبرنگاران در این جبهه به مراتب اثرگذارتر از حوزه سخت است.

وی با ذکر اینکه بخش عمده امنیت روانی جامعه بر دوش اصحاب رسانه است، اظهار کرد: خبرنگاران ناامنی‌های ذهنی را با اطلاع‌رسانی به موقع، صحیح و شفاف از بین برده امیدآفرینی کنند.

سرپرست مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه از هرگونه نقد و پیشنهادات اصحاب رسانه در راستای پیشبرد کار‌ها و سیاست‌های مرزبانی استقبال می‌کنیم، یادآور شد: خبرنگاران ضرورت و اهمیت حضور مرزبانی در راستای حفاظت از مرز‌ها را به جامعه منعکس کنند.

سپهری با ابراز تاسف از اینکه در فضای مجازی هجمه‌های زیادی علیه مرزبانی انجام می‌شود، یادآور شد: مرزبانی همواره حامی مرزنشینان بوده و خوشبختانه ارتباط خوبی با مردم داریم، اما برخی‌ها دنبال فضاسازی هستند، انتظار می‌رود اصحاب رسانه منصفانه و عادلانه واقعیت‌های جامعه را منعکس کنند.

سرهنگ کامران ترانه، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان کردستان نیز در این‌نشست با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از زحمات همه خبرنگاران کردستانی که در راستای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی صادقانه به مردم و پیشبرد اهداف مرزبانی در این روز‌های سخت تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار