عضو شورای شهر کرمانشاه از احتمال تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار شهری کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 21 September 2015
سید احسان احسانی اظهار داشت: طرح اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) کرمانشاه به مشاور داده شده و این طرح به تصویب رسیده است.

وی از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: در نیمه دوم سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص وضعیت کمربندی غربی کرمانشاه نیز گفت: این پروژه از نظر فعالیتی زیرمجموعه راه و شهرسازی است که تاکنون به بهره برداری نرسیده است و مسئولان راه و شهرسازی باید در این خصوص پاسخگو باشند.

احسانی در خصوص آبیاری فضاهای سبز شهر کرمانشاه نیز، اظهار داشت: با توجه به وضعیت خشکسالی و بحران آب و همچنین احتمال تداوم این وضعیت در آینده، شهرداری در نظر دارد برنامه آبیاری فضای سبز را به صورت مکانیزه و قطره ای انجام دهد و در آینده از آب شرب نیز برای این منظور استفاده نخواهد شد.

وی همچنین به اجرای پروژه قطار شهری در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در آینده به احتمال خیلی زیاد نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای آن تخصیص داده می شود و به زودی با تزریق این اعتبار عملیات اجرایی تونل برای مترو آغاز خواهد شد.

احسانی همچنین از پیش بینی اعتباری بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه قره سو خبر داد و گفت: با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه نیز بزودی آغاز می شود.

عضو شورای شهر کرمانشاه به وضعیت شهربازی کرمانشاه نیز اشاره ای داشت و افزود: برای استفاده شهروندان و مسافران در فصل تابستان شهربازی کرمانشاه به طور موقت بازگشایی شد.

وی گفت: اما با اتمام تعطیلات تابستانی و بازگشایی مدارس با یک برنامه ریزی بهتر نسبت به سال های گذشته شهرداری در نظر دارد که شهربازی کرمانشاه را به مزایده گذاشته و به بخش خصوصی واگذار کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار