صندوق کارآفرینی استان در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۴۸ میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۸۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 09 August 2021

به گزارش تابناک زنجان، مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق برای ۳۸۳ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.
عبداللهی افزود: در راستای اجرای قانون اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی استان در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۴۸ میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان پرداخت کرد.
وی افزود: از ۲۴۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده در استان زنجان ، ۱۱۰فقره با ۱۱۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح اشتغال روستایی پرداخت شده است که برای ۱۶۰نفر شغل ایجاد کرده است.
وی گفت: ۹۶ فقره تسهیلات نیز به مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال نیز از منابع داخلی در قالب تفاهم نامه به متقاضیان اشتغال پرداخت و اشتغال ۱۵۳نفر را رقم زد.
مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از محل رسوب سپرده‌های مردمی نیز جهت تثبیت اشتغال برای ۷۰ نفر بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
عبداللهی ، دیگر حوزه فعالیت صندوق را پرداخت تسهیلات ضروری کمک معیشتی عنوان کرد و گفت: از محل اعتبار سفر رییس جمهوری به استان ۲۳۸ نفر پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
عبداللهی افزود:این صندوق حامی کسب و کار‌های خرد و کوچک، توسعه زنجیره‌های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت‌های دانش بنیان، صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم‌گردی در استان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار