مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: بی‌شک دانش‌آموزان زنجان این شایستگی را دارند که در رقابت‌های علمی معتبر و جهانی حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۸۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 11 August 2021

حسن مظفری با اشاره به برگزاری رویداد المپیاد علمی کشوری، از راهیابی ۶ دانش‌آموز زنجانی به مرحله نهایی این مسابقات خبر داد و اظهار کرد: این موضوع می‌تواند موفقیت بزرگی برای عرصه علمی استان زنجان باشد.

وی با یادآوری اینکه این دانش‌آموزان قرار است در مرحله نهایی المپیادهای علمی کشوری در سال تحصیلی پیش رو حضور داشته باشند، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافته‌اند، متعلق به دوره دوم دبیرستان شهید بهشتی ۲ زنجان هستند.

مظفری با اشاره به اینکه امیدواریم این دانش‌آموزان بتوانند در مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور خوش بدرخشند، افزود: در صورت کسب این موفقیت ارزشمند، دانش‌آموزان زنجانی قادر خواهند بود به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی شرکت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان در ادامه راهیابی دانش‌آموزان زنجانی به مرحله دوم المپیاد علمی کشور را یک موفقیت ارزشمند برای استان دانست و بیان کرد: ریاضی، ادبی، زیست‌شناسی، جغرافیا و شیمی جزو رشته‌هایی است که این دانش‌آموزان به واسطه آن موفق به مرحله نهایی المپیاد علمی کشوری شده‌اند.

مظفری افزود: آرین قاسم‌لو در رشته زیست‌شناسی، آرین کرمی و حسین تیموری در رشته شیمی، محمدمهدی زارعی در رشته ادبی، امیررضا شریفی در رشته جغرافی و امیررضا تمجیدی در رشته ریاضی جزو دانش‌آموزان زنجانی راه یافته به مرحله نهایی المپیاد کشوری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار