رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد؛
کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها زیر فشار بیماری خسته و ناتوان شده‌اند و در جای دیگر شهر شاهد تجمعات هستیم؛ وضعیت شهر با بیمارستان همخوانی ندارد. به همین منظور نیز امروز مجدداً نامه‌ای به استاندار نوشته و درخواست تعطیلی شهر، همراه با اجرای مقررات را دادیم.
کد خبر: ۹۸۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۵ 14 August 2021

به گزارش تابناک قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که تخت‌های بیمارستانی قم کاملاً پر هستند و اضافه کردن تخت راه‌حل این بحران نیست؛ تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان زیر فشار بیماری خسته و ناتوان شده‌اند و در جای دیگر شهر شاهد تجمعات هستیم.

محمدرضا قدیر گفت: روزانه به صورت میانگین ۱۵۰ تا ۱۶۰ نفر در قم بستری می‌شوند و حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر هم به صورت موقت بستری و دارو دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تخت‌ها کاملاً پر هستند و ۱۸۰ بیمار بد حال داریم و اضافه کردن تخت راه حل این بحران نیست و باید تولید بیماری متوقف شود.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها زیر فشار بیماری خسته و ناتوان شده‌اند و در جای دیگر شهر شاهد تجمعات هستیم؛ وضعیت شهر با بیمارستان همخوانی ندارد.

قدیر تصریح کرد: امروز مجدداً نامه‌ای به استاندار نوشته و درخواست تعطیلی شهر، همراه با اجرای مقررات را دادیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان صحبت‌های خود به بحث واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: ۲۳۰ هزار دوز در استان قم تزریق شده و به منظور تسریع واکسیناسیون مراکز تزریق در حال افزایش است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار