جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: برابر تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۸۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 15 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سهام صالحی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده ، ورود خودرو های با پلاک غیر بومی به شهر های استان و همچنین خروج خودروهای با پلاک بومی از آنها ممنوع است.

وی در رابطه با مجوز هایی که توسط فرمانداری ها تا امروز برای تردد صادر شده است، بیان داشت: تا امروز هر مجوزی که از فرمانداری ها صادر شده همه ابطال هستند و باید برابر رویه جدیدی که از وزارت کشور به فرمانداری ها ابلاغ شده مجوز ها صادر شوند و تنها مجوز هایی که به صورت محدود و روز شمار صادر می شوند، اعتبار دارند.

صالحی تصریح کرد: در رابطه با حوزه درون شهری هم محدودیت ها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و در واقع جریمه ها در کمتر از یک ماه دیگر وصول خواهند شد.  

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز خواهش داریم که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند چون از پذیرش آنها معذور خواهیم بود و همچنین از مردم عزیز هم استانی نیز خواهش داریم که قصد سفر نکنند و از استان خارج نشوند که قطعا در خارج از استان با محدودیت ها مواجه و به استان برگشت داده خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار