بانوی قایقران پارالمپیکی کشورمان گفت: قول مدال نمی دهم، اما تلاش می کنم که بهتر از رقابت های پارالمپیک ریو 2016 و مسابقات جهانی مجارستان 2021 باشم.
کد خبر: ۹۸۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 21 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا شهلا بهروزی راد در آستانه رقابت های پارالمپیک توکیو درخصوص شرایط این روزهایش اظهارکرد: به اوج آمادگی خود رسیده ام و از نظر روحی و جسمی در شرایط ایده آلی قرار دارم.

بانوی ملی پوش قایقرانی معلولین ایران با اشاره به زمان اعزامش به مسابقات پارالمپیک توکیو، گفت: روز چهارشنبه  از تهران به سمت توکیو پرواز خواهیم کرد و روز یازدهم شهریور مسابقات مقدماتی و سیزدهم هم مسابقات فینال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مردم قول مدال نمی دهم، اما همه تلاشم را بکار می گیرم که بهتر از پارالمپیک 2016 ریو و جهانی 2021 مجارستان باشم.

بهروزی راد با بیان اینکه تنها به هدفش که کسب بهترین نتیجه از رقابت های توکیو است فکر می کند، گفت: از نظر تجهیزات هیچ مشکلی ندارم و با جدیدترین ورژن قایق این رشته که سال گذشته پس از مدت ها آن را تحویل گرفتم، تمریناتم را به خوبی ادامه می دهم.

وی در ادامه با تاکید براینکه سختی های زیادی را برای رسیدن به هدفش کشیده، گفت: آخرین باری که خانواده ام را دیده ام حدود یک ماه پیش بود و می خواستم تا پیش از اعزام به رقابت ها یک بار دیگر به دیدن آنها که همواره پشتیبانم بوده اند بروم، اما بدتر شدن شرایط کرونا در کشور اجازه نداد.

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی  ایران در ادامه از کسانی یاد کرد که برای رسیدنش به موفقیت ها به او کمک کرده اند و در این باره گفت: زمانی که هیچ مسئولی من را ندید و حمایت نکرد، آقای صادقی مدیر شرکت مکین دریا حامی من بود و بخش زیادی از موفقیت هایم را مدیون شان هستم.

وی افزود: کمیته ملی پارالمپیک، مربی ام آقای مسعود مهدوی نیا، مسئولین استانی و ... نیز دراین مدت حمایت های خوبی را از من داشتند که قدردان آنها خواهم بود.    

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار