فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی است، گفت: این طرح که یک مدل حکمرانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.
کد خبر: ۹۸۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 25 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، دکتر مصطفی بازوند در آیین گرامیداشت شهید رسانه هادی باغبانی به اجرای طرح جبهه خرمشهرها اشاره کرد و گفت : جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی از وضع کنونی و همچنین اجرای کامل این طرح در سطح کشور است.

وی افزود : مشکل اصلی ما مدل حکمرانی تمرکزی است و در طرح جبهه خرمشهرها تمرکز زدایی از مرکز به شهرستان است.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه پیوند خوبی بین مسئولین شهرستان ایجاد شده است ، گفت : اصحاب رسانه باید کمک کنند تا طرح جبهه خرمشهرها به نقطه مطلوب برسد.

جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی است
 

دکتر بازوند تصریح کرد : در این طرح که یک مدل حکمرانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است ، به شورای تحول محلات اختیار اداره محله خودشان واگذار می شود و مسئولین پشتیبانی می کنند.

وی افزود : به لطف الهی حرکت خوبی در بابلسر انجام شد ، در محلات پایلوت برنامه سال و نظام مسائل آماده شد و مسائل هر محله با حضور میدانی امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و همچنین دستگاه های اداری در محله و برگزاری جلسه در مسجد محله به راه مار و مصوبه برای مرتفع شدن رسید.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه این اتفاق بسیار بزرگی است که نسبت برعکس شده ، و مسئولین به روش طبیب دوار به خدمت مردم می روند اشاره کرد و گفت : همچنین در سطح شهرستان جلسات قرارگاه های دستگاه های اداری شامل شروع شده که به مرور به مردم گزارش خواهد شد.

دکتر بازوند تصریح کرد : در این جلسات دستگاه های اداری شهرستان نسبت به ارائه وضع موجود و نظام مسائل خود اقدام و برای آینده شهرستان برنامه ریزی می شود.

وی در ادامه به هدف از تجلیل از خبرنگاران که رهرو راه شهید باغبانی و شهید آوینی باشند اشاره کرد و گفت : ما در یک جنگ رسانه ای سنگین هستیم که باید راهبردهای مختلفی را رعایت کنیم و اهالی رسانه در عمل میدانی مسئولین نقش به‌سزایی دارند.

فرمانده سپاه بابلسر گفت : مدیریت خبر و افکار عمومی یک جامعه مخاطب مهمترین وظیفه رسانه است و این مسئولیت سنگینی است زیرا همه نگرش های مثبت یا فعال و منفعل کردن جامعه در دست اصحاب رسانه است.

دکتر بازوند در ادامه با اشاره به اینکه قشر خبرنگاری یکی از مسئولیت‌دارترین اقشار در جامعه هستند گفت : اگر جامعه‌ای در بینش ناامید شود این ناامیدی اثر مستقیم در زندگی همه افراد به ویژه خود خبرنگار دارد.

وی افزود : خبرنگار باید در معماری یک خبر دقت کند چرا که در این شهرستان کمابیش خبرنگاران خیلی خوبی داریم که حتما" این موارد را رعایت می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه با بیان اینکه نقد و انتقاد نیز باید باشد اما نقد منصفانه و همراه با امیدآفرینی در جامعه باشد گفت : به فرموده امام علی(ع) خبر را وقتی می‌شنوید حتما" در آن تعقل کن، تعقلی که منجربه انجام شود، انهایی که روایت می‌کنند بسیار زیاد و افرادی که انجام می‌دهند، کم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار