در بخش آزمون ها، در شش ماهه اخیر ۴۰ نفر در آزمون کمربند قرمز، ۲۵ نفر در آزمون کمربند مشکی دان یک، ۱۷ نفر در دان دو، ۸ نفر در دان سه، ۵ نفر در دان چهار، دو نفر در دان پنج و یک نفر در دان شش موفق به ارتقای کمربند آزمون کشوری شدند.
کد خبر: ۹۸۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 26 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، مراسم یادبود ۱۷ شهید تکواندوکار شهرستان بابلسر همزمان با هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در جوار مزار شهدای گمنام واقع در منطقه علقمه کاظم آباد بابلسر برگزار شد.

برگزاری مراسم یادبود ۱۷ شهید تکواندوکار شهرستان بابلسر
 

در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از تکواندوکاران و خانواده آنان برگزار شد، حجت الاسلام محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ پاسدار بازوند فرمانده سپاه بابلسر، ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان، احمدپور رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر بابلسر و علیپور دیگر عضو شورای شهر حضور داشتند.
استاد علی محمدی رئیس هیات تکواندو شهرستان بابلسر در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تسلیت ایام عزاداری ماه محرم به بیان عملکرد شش ماهه و اجرای برنامه های هیات تکواندو شهرستان بابلسر در مناسبت های مختلف سال پرداخت و گفت:
برگزاری مراسم روز مبعث پیامبر (ص) با حضور تکواندوکاران، خانواده آنان و مسئولین شهری، بازدید از مرکز سالمندان سرخرود به همراه اعضای هیات تکواندو در آغاز سال نو، تجلیل از ۸ جانباز تکواندوکار به مناسبت روز جانباز، دیدار و تجلیل از دو خانواده شهید جوان، شهیدان نعمت زاده و حسینی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و تجلیل از قهرمانان این رشته ورزشی به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) از جمله برنامه های این هیات بوده است.
وی همچنین ادامه داد: به مناسبت شب شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر، برگزاری مراسمی در فضای مجازی و اجرای دکلمه توسط دو نفر از تکواندوکاران در وصف حضرت علی (ع)، برگزاری پویش فضای مجازی در روز جهانی قدس که در آن تکواندوکاران در منزل به اجرای این پویش پیوستند از دیگر برنامه های هیات تکواندو شهرستان بابلسر بوده است.
به گفته محمدی؛ برگزاری همایش بزرگ تکواندوکاران با حضور تکواندوکاران شهرهای مجاور در روز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از اصغر شاکری تنها تکواندوکار این هیات که در عملیات بیت المقدس حضور داشت از برنامه های مهم این هیات بود.
رئیس هیات تکواندو شهرستان بابلسر افزود: در هفته پهلوانی، تکواندوکاران با پوشیدن لباس تکواندو و حضور در مزار شهدای گمنام علقمه به مقام شامخ این عزیزان نیز ادای احترام کردند.
برگزاری همایش تکواندوکاران بانوان در سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش تمرین مشترک بین تکواندوکاران و باشگاههای استان در ساحل پارکینگ صفر به مناسبت میلاد امام رضا (ع)، همایش تکواندوکاران بانوان به مناسبت روز مبارزه با موادمخدر و برگزاری کارگاه آموزشی با حضور کارشناس اداره بهزیستی با همکاری اداره ورزش و جوانان، برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که در این مراسم از سه تکواندوکار نو عروس و نو داماد تجلیل بعمل آمد از دیگر اقدامات هیات تکواندو شهرستان بابلسر در شش ماهه گذشته تاکنون بوده است.
استاد علی محمدی همچنین به بیان عملکرد این هیات در بخش قهرمانی اشاره کرد و بیان داشت: در فضای مجازی با برگزاری مسابقات در حالت نمایشی و پونسه همزمان در شهرهای کرج، آمل، ساری و سمنان، حدود ۳۰ نفر از این تکواندوکاران در بخش خانم ها و آقایان شرکت داشتند که به مدال طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات دست یافتند.
وی ادامه داد: در بخش آزمون ها، در شش ماهه اخیر ۴۰ نفر در آزمون کمربند قرمز، ۲۵ نفر در آزمون کمربند مشکی دان یک، ۱۷ نفر در دان دو، ۸ نفر در دان سه، ۵ نفر در دان چهار، دو نفر در دان پنج و یک نفر در دان شش موفق به ارتقای کمربند آزمون کشوری شدند.
محمدی گفت: ۱۰ نفر از مربیان آقا و ۵ نفر مربی خانم در هماهنگی سالانه فدراسیون موفق به کسب درجه شدند که در بخش آموزشی هیات تکواندو شهرستان بابلسر، شش نفر از مربیان جوان در کلاس درجه ۳ مربیگری شرکت نمودند. همچنین ۵ نفر از مربیان از درجه ۳ به درجه ۲، دو تن از مربیان نیز از درجه ۲ به مربیگری درجه یک ارتقا یافتند.
بنا بر اظهارات او، از سوی روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان بابلسر نیز در سالروز ولادت یا شهادت ائمه اطهار و شهدا پیام هایی بصورت پیامک و بروشور منتشر می شود.
محمدی در خاتمه با بیان اینکه شهرستان بابلسر این آمادگی را دارد که میزبان همه مسابقات قهرمانی تکواندو استانی و کشوری باشد گفت: بزودی مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آستانه سالروز هفته دفاع مقدس از سوی هیات تکواندو در ساحل بابلسر برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است: مراسم گرامیداشت ۱۷ شهید تکواندو کار شهرستان بابلسر با سخنرانی حجت الاسلام مکائیل محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر و مداحی محمد مهدی پور همراه بوده است.

بابلسر - مصطفی مهربانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار