روزانه ۵۰۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا با اورژانس اصفهان به بیمارستان منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 26 August 2021

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های اورژانس گفت: در حال حاضر همه بیمارستان‌های استان اصفهان به جز بیمارستان کاشانی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.
غفور راستین با بیان اینکه در دو هفته اخیر به صورت میانگین در هر روز ۸۰۰ بیمار با کارکنان اورژانس استان اصفهان جا به‌جا شده افزود: از این تعداد بیش از ۵۰ درصد از بیماران، معادل ۵۰۰ بیمار روزانه بیمار بدحال مبتلا به کرونا در سطح استان جابه‌جا می‌شوند.
وی با بیان اینکه پیک پنجم کرونا در کشور بسیار خطرناک‌تر از پیک‌های قبلی است گفت: امیدواریم به سلامت از این مرحله عبور کنیم.
راستین به کمبود نیروی اورژانس در اصفهان اشاره کرد و افزود: ۵۰ مجوز استخدام نیرو با رشته‌های تکنسین فوریت‌های پزشکی، پرستار، کارشناس فوریت‌های پزشکی، و تکنسین بیهوشی و اتاق عمل در اورژانس اصفهان وجود دارد.

از ۴۴ مرگ مشکوک به کرونا در استان اصفهان ۳۸ نفر بر اثر ابتلاء قطعی به کووید ۱۹ جان باخته اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این بازه زمانی پنج هزار و ۲۳۲ بیمار جدید مشکوک به کرونا در استان اصفهان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد تست هزار و ۹۸۸ بیمار مثبت اعلام شده است.
در این مدت ۵۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری و ۴۲۹ بیمار بهبود یافته بیماری کرونا نیز از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.
همچنین از سه هزار و ۶۷۰ بیمار بستری در بیمارستان‌ها و مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۴۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار