امام جمعه سرپل ذهاب گفت: رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بسیار کم رنگ شده و از این رو نیاز است برای مقابله با ویروس کرونا همه پایبند به رعایت اصول بهداشتی باشند.
کد خبر: ۹۸۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 28 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» افزود: وضعیت کشور در پیک پنجم کرونا روز به روز در حال بدتر شدن است از این رو  مردم باید دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا هرچه سریع تر از این پیک عبور کنیم.

وی افزود : واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از بیماری است از این رو کسانی که شرایط دریافت واکسن را دارند حتما برای تزریق آن مراجعه و واکسن خودرا دریافت کنند.

امام چمعه سرپل ذهاب با انتقاد از کسانی که واکسن را بی تاثیر می دانند ادامه داد: در بحث تأثیر واکسن همین نکته کافی است که امروز براساس آمارهای موجود شدت بیماری و مرگ و میر در افراد بالای ۵۰سال که واکسن خودرا دریافت کرده اند بسیار پایین آمده و امروز بیشترین مرگ و میرهای حاصل از این ویروس در  افراد زیر ۵۰ سال اتفاق می افتد در حالیکه در پیک های قبلی شیوع بیماری این آمار برعکس بود و این مهم به دلیل واکسیناسیون به موقع گروه های سنی بالای ۵۰سال حاصل شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: درست کردن شایعات و انتشار آن در جامعه کار دشمنان این ملت است که دوست ندارند این بیماری از کشور ما ریشه کن شود از این رو باید مردم به شایعات توجه نکنند وقتی که رهبر انقلاب برای دریافت واکسن اقدام می کنند برای همه ما فصل الخطاب است.

امام جمعه سرپل ذهاب در پایان ضمن دعوت مردم به قرنطینه خانگی و رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: زدن ماسک یکی از الزامات است که برای حفظ سلامتی عموم مردم باید رعایت شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار