تعداد ۲۵ فیلم راه یافته به بخش مسابقه چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج (سکانس بیداری) معرفی شدند
کد خبر: ۹۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز، قربانعلی طاهرفر، دبیر این جشنواره عنوان کرد: پس از بازبینی هیئت انتخاب و داوری تعداد 25 اثر از تولیدات هنرمندان استان آذربایجان شرقی به بخش مسابقه چهارمین استانی فیلم بسیج (سکانس بیداری) راه یافتند.

وی ضمن ابراز خرسندی از تلاش ارزنده هنرمندان در شهرهای مختلف، از رشد چشمگیر آثار نسبت به دوره های پیشین خبرداد.

طاهرفر افزود: علیرغم رشد کمی آثار، در زمینه ساختار و محتوا نیازمند برنامه ریزی های مدون و هم افزایی های علمی و آموزشی بسیاری هستیم که انشاالله برگزاری چنین جشنواره هایی بتواند این زمینه را فراهم آورد.

در پایان دبیر جشنواره اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه را به شرح ذیل اعلام کرد:

بخش داستانی: آخرین ترن به کارگردانی امیر مرتضوی از تبریز، از آب تا خاک به کارگردانی احد اجاق زاده از مرند، اسب چوبی به کارگردانی یونس شهباز از مرند، انتظار به کارگردانی حسام ارمغانی از تبریز، تکرار غریبانه به کارگردانی مهدی شیرین از تبریز، تنهایی به کارگردانی علی اصغر مداحی از تبریز، لیلی به کارگردانی مرضیه محمدزاده از تبریز، کل به کارگردانی سعید الف زاده از تبریز، سرعشق به کارگردانی اسماعیل مهربان از میانه، سکوت شمدانی ها به کارگردانی مهدی صالحیار از مرند، سوزن به کارگردانی ناصر طریحی از تبریز، شال به کارگردانی امین شیروانی از تبریز، نویز به کارگردانی طاهر محمدپور از تبریز، وایت برد به کارگردانی علی علی بیگی از تبریز، هستی به کارگردانی کمال پرناک از تبریز، هوادار به کارگردانی علی دلکاری از تبریز.

بخش مستند: گریه نکن مادر به کارگردانی یعقوب اکبریان از میانه، عباس به کارگردانی مهدی ولی پور از مرند، چیزی بالاتر از عشق به کارگردانی آرزو دهناد از تبریز.

بخش انیمیشن: بغ بغ کبوترهای چاهی به کارگردانی پیمان براهین از تبریز، حامی به کارگردانی باقر ابراهیم شتربان از تبریز.

بخش نماهنگ: آیینه و تمثال به کارگردانی یعقوب جدیری از تبریز، سنگرسازان بی سنگر به کارگردانی آرزو دهناد از تبریز، تکفیر به کارگردانی هادی طاهرفر از تبریز، نرگس گلوم به کارگردانی نادر رباطی از مرند.

لازم به ذکر است، آئین اختامیه جشنواره پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در تبریز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :