سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون به نام حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه به منظور افزایش سرعت و تسهیل در روند واکسیناسیون کووید ۱۹ با حضور مسئولان در شهرستان جوانرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۹۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 02 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ فرماندار جوانرود در این مراسم با تقدیر از همکاری سپاه ناحیه شهرستان با مجموعه شبکه بهداشت و مدافعان سلامت گفت: این مرکز مزین به نام حاج قاسم سلیمانی سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ است که با همت سپاه ناحیه جوانرود و ادارات ذیربط به منظور افزایش سرعت و تسهیل در روند واکسیناسیون در این شهرستان راه اندازی می شود.

«رستگار یوسفی» افزود: علاوه براین مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مراکز «شروینه»، «مزران» و «زلان» روند واکسیناسیون کووید۱۹ انجام می گیرد.

وی تنها راه مقابله با ویروس کرونا را واکسیناسیون عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه که از لحاظ علمی ثابت شده و مورد تاکید بهداشت جهانی است تزریق واکسن کرونا است و در این راستا از عموم مردم به ویژه امامان جمعه و جماعت، فرهنگیان و اصحاب رسانه توقع داریم با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در جهت ریشه کنی این ویروس منحوس به شبکه بهداشت و درمان کمک کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: به نسبت جمعیت تاکنون ۲۵ درصد مردم جوانرود علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: این مرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ادارات ذیربط و در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی و مزین به نام ایشان راه اندازی شده است.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: ساعت کار این مرکز واکسیناسیون از ساعت هشت صبح تا ۱۳ است و در صورت استقبال مردم تا ساعت ۱۷ آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت تمام توان خود را به کار گرفته اند، اظهار داشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی نیز بسیج و سپاه این شهرستان خدمات فراوانی از جمله توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۲۰ هزار پرس غذای گرم و سه هزار بسته بهداشتی را بین نیازمندان و افرادآسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار