معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش روانسر گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از چهار هزار دانش آموز دختر و پسر مدارس این شهرستان در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 02 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیت بروفرد روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری افزود: در مرحله اول مسابقات که در سطح مدارس شهرستان برگزار شد این تعداد دانش آموز در رشته‌های قرآن و عترت، داستان، شعر، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی و نمایشی، پرسش مهر،  جشنواره نوجوان سالم  و بخش‌های ادبی،  رسانه و فضای مجازی شرکت کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناخواسته مدارس، مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی جاری بصورت مجازی و غیر حضوری برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: مسابقات مرحله منطقه ای نیز با شرکت یک هزار و ۵۸۷ دانش آموز دختر و پسر منتخب مدارس بصورت مجازی برگزار و ۶۵ برگزیده منطقه به مرحله استانی راه یافتند.

بروفرد اضافه کرد: در مسابقات مرحله استانی نیز در مجموع ۲۰ نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شرکت کردند که در نهایت شش نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند.

وی یادآور شد: در مرحله کشوری نیز  احسان ناصری دانش آموز مقطع متوسطه دوم این شهرستان در رشته تکخوانی رتبه اول را از آن خود کرد.

بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ دانش آموز روانسری در ۱۵۲ واحدآموزشی در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزا رنفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار