فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از کشف تعداد ۱۰ دستگاه ماينر توليد ارز ديجيتال به ارزش تقريبي بالغ بر يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 06 September 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"علي اکبر عيسي آبادي افزود : ماموران پاسگاه يل آباد اين شهرستان با دريافت خبري مبني بر استفاده غيرمجاز از دستگاه"ماينر" استخراج ارز ديجيتال بيت کوئين در يک مرغداري واقع در منطقه سيد قلي موضوع را بررسي و محل اعلام شده را شناسايي کردند.
وي اضافه کرد:ماموران پس از هماهنگي هاي لازم قضايي در يک عمليات از مرغداري بازرسي به عمل آورده تعداد ۱۰ دستگاه ماينر قاچاق و لوازم مربوطه را کشف کردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه کارشناسان، ارزش تقريبي دستگاه هاي کشف شده را بالغ بر يک ميليارد و ۴۰۰ميليون ريال اعلام کرده اند گفت: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه تاکيد کرد: شناسايي و دستگيري مجرمان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و از مردم تقاضا مي شود براي کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنيت جامعه، در صورت اطلاع از اين گونه موارد بلافاصله موضوع را از طريق تماس با شماره ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار