فرمانده انتظامي شهرستان آمل مازندران از شناسايي و دستگيري افراد شروري که با درگيري و چاقوکشي، باعث سلب آسايش شهروندان و اخلال در نظم عمومي شده بودند، خبر داد .
کد خبر: ۹۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 23 September 2015
به گزارش تابناک مازندران سرهنگ "ولي الله گنجيان مقدم" د با اعلام اين خبر افزود: در پي ارجاع چندين فقره پرونده از مرجع قضايي به پليس امنيت عمومي شهرستان آمل مبني بر اين كه افرادي در سطح شهرستان اقدام به شرارت، اخلال در نظم عمومي و نزاع دسته جمعي با استفاده از سلاح سرد مي کنند، مأموران پليس امنيت عمومي تحقيقات خود را براي دستگيري متهمان آغاز کردند.
وي اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي مأموران، مخفيگاه متهمان فراري "محسن- ر" و "مرتضي- ح" شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير و پس از تحويل به مراجع قضايي روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان خاطر نشان کرد: چاقوكشي به يك مد در بين برخي از جوانان تبديل شده است، متاسفانه برخي جوانان به راحتي هر نوع سلاح سردي را تهيه مي‌كنند و اغلب اين افراد به خاطر كمبود توجه و تزلزل شخصيت، اين گونه سلاح‌ها را با خود حمل مي‌كنند. چرا كه حمل اين سلاح‌ها نوعي حس اعتماد به نفس و شجاعت كاذب به آنها مي‌دهد و از آنجايي كه مديريت احساسات به بسياري از جوانان و نوجوانان آموزش داده نشده است، جوانان در هنگام خشم سلاح را از جيب خارج كرده و به كار مي‌گيرند.
وي افزود: حاملان سلاح سرد خود يكي از قربانيان جرايم خشن محسوب مي‌شوند،يعني تنها كساني كه در حوادث خشن ضربه ديدند،قربانيان اين حوادث نيستند بلكه متهماني كه خود با سلاح سرد جرمي را مرتكب شدند، تمام زندگيشان را از دست مي‌دهند و قرباني هستند.


نقل از هراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار