رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه:
به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه، نزدیک به ۴۰ درصد مشاوران املاک کرمانشاه مازاد هستند.
کد خبر: ۹۹۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 19 September 2021

ببه گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ابک مرادی با بیان اینکه هم اکنون در شهر کرمانشاه نزدیک به ۲۸۰۰ واحد صنفی مشاور املاک داریم، اظهار کرد: این در حالیست که بر اساس استاندارد‌ها و با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه، این تعداد باید ۱۵۰۰ واحد صنفی باشد.

وی افزود: با این شرایط ۱۳۰۰ واحد یعنی حدود ۴۰ درصد بنگاه‌های معاملات املاک کرمانشاه مازاد هستند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه معتقد است، به دلیل تعداد زیاد واحد‌های مشاور املاکی که داریم تعدادی از این واحد‌ها خصوصا در فصلی که بازار معاملات مسکن دچار رکود می‌شود، دیگر توان رقابت و ماندن ندارند.

وی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که اکنون در بنگاه‌های معاملات املاک کرمانشاه فعالیت دارند جوانان تحصیلکرده هستند که تلاش کردند با حداقل سرمایه وارد بازار کار شوند.

به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه، مازاد بودن تعداد واحد‌های مشاور املاک فقط مربوط به این صنف نیست و در بسیاری از صنوف دیگر نیز با واحد مازاد مواجهیم.

مرادی دلیل اصلی این موضوع را میزان بالای بیکاری در کرمانشاه دانست که باعث می‌شود بسیاری افراد به سمت کسب و کار‌های آزاد روی بیاورند.

مرادی مهمترین نکته درباره وضعیت واحد‌های مشاور املاک را تعداد بسیار محدود واحد‌های بدون مجوز اعلام کرد که همین واحد‌ها نیز در حال پیگیری برای تعیین تکلیف جواز کسب خود هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار