وحید جهانگیری در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان کرمانشاه به عنوان رییس جدید هیات استان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 23 September 2015

در این مجمع که به ریاست جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور عزیزی پور دبیرفدراسیون اسکواش در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، جهانگیری با کسب هفت رای برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس جدید هیات اسکواش استان کرمانشاه انتخاب شد.

در این مجمع از 15 عضو آن، 13 نفر ضور داشتند و به جز جهانگیری که به عنوان رییس انتخاب شد، سعید امیریان سرپرست قبلی هیات نیز کاندیدای ریاست هیات بود که 6 رای کسب کرد.

** ارتقاء جایگاه اسکواش کرمانشاه از اصلی ترین برنامه های کاریم خواهم بود

رییس جدید هیات اسکواش کرمانشاه پس از انتخاب به این سمت ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای مجمع، ارتقاء جایگاه این رشته در استان را یکی از برنامه های اصلی خود عنوان و اظهار کرد: ارتقاء سطح علمی نیروی انسانی اعضای هیات و توسعه این رشته در استان از دیگر برنامه های کاریم خواهد بود.

وحید جهانگیری در ادامه افزود: حضور تیم های استان در رده های سنی مختلف آقایان و بانوان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، اشاعه و راه اندازی این رشته در پارک های پرجمعیت کرمانشاه و تعامل با آموزش و پرورش برای استعدادیابی از دیگر برنامه هایی است که دنبال می شود.

وی بالابردن سطح علمی و فنی مربیان و داوران و بازیکنان با برگزاری دوره های آموزشی، جذب منابع مالی برای حمایت از اسکواش و استفاده از نظرات پیشکسوتان و دلسوزان اسکواش برای بهبود شرایط را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در دوران ریاست چهارساله اش انجام خواهد گرفت.

جهانگیری در پایان هم افزایی و همکاری با دانشگاه های مختلف استان و همچنین فدراسیون اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر مواردی دانست که آنان را پیگیری می کند.
پیش از این سعید امیریان به عنوان سرپرست در هیات اسکواش استان کرمانشاه فعالیت می کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار