استاندار اردبیل در آیین بازگشایی مدارس:
خدابخش تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت خوبی در رابطه با مدرسه‌سازی خیران در اردبیل وجود دارد که این خود یک قابلیت مهم و اساسی در راستای گسترش تعلیم و تربیت در استان اردبیل بوده، که این استان علی‌رغم وجود محرومیت‌ها در کنکور امسال 50 رتبه برتر را توسط دانش آموزان اردبیلی کسب کرده است.
کد خبر: ۹۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 23 September 2015
استاندار اردبیل گفت:‌ خوشبختانه خیرین استان اردبیل در رابطه با مدرسه‌سازی اقدامات مناسبی در سطح استان اردبیل انجام داده اند.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در آیین بازگشایی مدارس در اردبیل اظهار داشت: 36 هزار دانش‌آموز شهید به همراه 5 هزار معلم شهید در کشور وجود دارد که ارزش ایثار و از جان‌گذشتگی‌های این افراد که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کردند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: شهید مرحمت بالازاده شهید 13 ساله‌ اردبیلی است که با سن کم و دانش‌آموز بودن در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و به مقام شهادت رسید که برای استان اردبیل یک افتخار محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: سرمایه نیروی انسانی اساسی‌ترین و اصلی‌ترین دارایی هر کشوری است که در این خصوص آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی با این سرمایه عظیم و باارزش دارد.

خدابخش تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت خوبی در رابطه با مدرسه‌سازی خیران در اردبیل وجود دارد که این خود یک قابلیت مهم و اساسی در راستای گسترش تعلیم و تربیت در استان اردبیل بوده که این استان علی‌رغم وجود محرومیت‌ها در کنکور امسال 50 رتبه برتر را توسط دانش آموزان اردبیلی کسب کرده است.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک کنکور حذف می‌شود و دانش‌آموزان باید در کلاس‌های مدرسه به یادگیری درس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و به صورت فراگیر برای آموختن آن تلاش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
اگر قرار است همه مشکلات را خیرین حل کنند پس شما قراره چیکار کنین شما که ماشائالله به اندازه پرسنل یک اداره کل فقط مشاور دارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار