مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: تمامی خدمات دامپزشکی استان در روز عید قربان رایگان است و ما بدون اینکه هزینه‌ای دریافت کنیم در خدمت هموطنان هستیم تا ذبح شرعی و بهداشتی آنها را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 23 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق صالحی عصر امروز در جلسه مشترک با مسئولان ارائه‌کننده خدمات در روز عید قربان به مردم اظهار کرد: ما طی امروز و فردا تمام نیروهایمان را در شهرستان‌های مختلف به حال آماده‌باش درآوردیم تا در 43 اکیپی که با همراهی 72 نفر از پرسنل پرتلاش این مجموعه انجام می‌دهیم، سعی و تلاشمان بر این است تا در خدمت همشهریان باشیم.

وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا تمام کشتارهای سطح استان را مورد کنترل و نظارت بهداشتی و آزمایش‌های سلامتی قرار دهیم تا در عید قربان هیچ ذبح غیر بهداشتی و غیر شرعی رخ ندهد.

مدیرکل دامپزشکی استان با یادآوری اینکه خدمات ما در این روز رایگان است و حتی آمادگی ذبح نذورات مردم را به مراکز خیریه داریم، گفت: از صبح فردا تا ظهر کشتارگاه‌های صنعتی استان اردبیل فعال هستند تا برای مردم خدمات رایگانی را ارائه کنند.

صالحی افزود: حتی مردم با تماس تلفنی نیز می‌توانند اکیپ‌های ثابت و سیار ما را به منازل و واحدهای مسکونی خود دعوت کنند تا در زمان قربانی ذبح شرعی و بهداشتی انجام شده تا آنها با اطمینان بیشتر گوشت ذبح شده را مصرف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در همه شهرستان‌ها ادارات دامپزشکی ما طی امروز و فردا در آمادگی کامل به سر می‌برند و در نوبت صبح و عصر آمادگی ارائه خدمات به مردم را داریم.

صالحی از هموطنان خواست تا از خرید و یا ذبح غیر بهداشتی، از خرید گوشت بدون استاندارد و ذبح غیر بهداشتی پرهیز کنند و برای اطمینان خاطری بیشتر حتماً با همکاری دامپزشکی اقداماتشان را هماهنگ کنند.

اما بهزیستی و کمیته امداد اردبیل در آستانه عید قربان اعلام کرد: دفاتر و پایگاه‌های مستقر این دو نهاد حمایتی در سراسر استان آماده دریافت نذورات و احسانات مردم خیر و نیکوکار استان در عید سعید قربان هستند.

مردم خیر و نوعدوست استان اردبیل می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌های کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادهای خیریه سطح استان ارائه کنند و حتی در قالب وجه نقد برای خرید دام قربانی و ذبح آن تلاش کنند.

در کنار این پایگاه‌ها مراکز نیکوکاری در سطح استان آمادگی دارد تا کمک‌های مردم را در این روز جمع‌آوری و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت محلات مختلف قرار دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار