مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: ادارات این استان برای پوشش بیمه‌ای اموال منقول و غیرمنفول خود اقدام نکردند.
کد خبر: ۹۹۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 05 October 2021

ادارات کرمانشاه برای پوشش بیمه‌ای اموال خود اقدام نمی‌کنند

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان‌های اداری بر اساس قانون باید پیش از اتمام برنامه ششم توسعه اموال منقول و غیر منقول خود را زیر پوشش بیمه قرار دهند‌.

وی افزود: با وجود صدور ابلاغیه مذکور به تمامی ادارات از سوی وزارتخانه‌های مربوطه، ادارات استان کرمانشاه نسبت به این امر اقدام نکرده و ۲ ماه یک بار بیمه ایران به این ادارات مراجعه می‌کند.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه بیان کرد: در صورت بروز حادثه در این استان خسارات فراوانی وارد شده و بودجه کشور صرف جبران این خسارات می‌شود.

یوسفی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی در استان کرمانشاه طی سال‌های گذشته گفت: با توجه به وقوع حوادثی همچون زلزله در این استان مردم باید تمایل بیشتری برای زیر پوشش قرار دادن اموال خود داشته باشند، امری که تمایل زیادی برای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه پوشش بیمه اجباری شخص ثالث ۶۵ درصد کلیه هزینه‌های بیمه‌ای را به خود اختصاص داده اما سبد بیمه‌ای تنها به شخص ثالث محدود نمی‌شود.

به گفته مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه بیمه تکمیلی درمان یکی دیگر از انواع بیمه‌نامه‌ها بوده که بر اساس نوع قرارداد منعقد شده سازمان‌های دولتی و خصوصی تعهدات بیمه‌ای آن متفاوت است.

یوسفی افزود: بیمه تکمیلی ایران خدمات درمانی مصوب در وزارت بهداشت را که توسط پزشکان متخصص برای درمان بیماران کرونایی ارائه می‌شود، را پوشش می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار