کشف کالای قاچاق در چالوس

در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با کالای قاچاق وارز و حمایت از تولیدات داخلی، پلیس آگاهی شهرستان چالوس موفق به کشف انواع کالای قاچاق در چالوس ومرزن آباد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 23 October 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین انتظامی استان مازندران از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان چالوس و مرزن آباد خبر داد

سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با کالای قاچاق وارز و حمایت از تولیدات داخلی، پلیس آگاهی شهرستان چالوس موفق به کشف انواع کالای قاچاق در چالوس ومرزن آباد شد.
وی افزود: ماموران در این طرح موفق به کشف یک دستگاه موتورسنگین سوزوکی ۷۵۰ و ۱۲۰ هزار نخ سیگار وتنباکوی قاچاق، ۳ هزار و ۵۰۰ عددانواع قرص غیرمجاز خارجی قاچاق و یکصد سوب لباس شدند.
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا ۵ نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 حسینی در پایان اظهارکرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کند و طرح های عملیاتی پلیس در این راستا با قاطعیت تمام تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار