جامعه‌ای که قدر نداند موفق عمل نخواهد کرد

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جامعه‌ای که قدر قهرمانان خود(شهدا و جانبازان) را نداند موفق عمل نخواهد کرد و به همین دلیل تداوم نهضت شهدا وظیفه ما است و باید طوری رفتار کرد که موجب سربلندی مقام معظم رهبری و انقلاب شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 27 September 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از اردبیل، گودرز صادقی، سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته، چهارم مهرماه در نشست هفته دفاع مقدس، در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی، هفته دفاع مقدس را بهانه‌ای برای تقدیر و تبیین جایگاه سرداران و شهدای دفاع مقدس دانست و به ضرورت آن تاکید کرد.
صادقی با تأکید به اینکه در کنار شهدایی که از میان ما رفته‌اند قدرشناسی از رزمندگان و جانبازانی که در بین ما هستند یک ضرورت است، افزود: اگر به دنبال پایداری آرمان‌های انقلاب هستیم نباید این اشخاص فراموش شوند.
وی تصریح کرد: جامعه‌ای که قدر قهرمانان خود را نداند موفق عمل نخواهد کرد و به همین دلیل تداوم نهضت شهدا وظیفه ما است و باید طوری رفتار کرد که موجب سربلندی مقام معظم رهبری و انقلاب شود.
صادقی در ادامه، با اشاره به وقوع فاجعه منا با بیان اینکه درگذشت مظلومانه و غریبانه حجاج در حادثه منا موجب تأثر خاطر مسلمانان جهان گردید، گفت: چنین حادثه‌ای نخستین اتفاق از این دست نیست، ولی ای کاش با احساس مسئولیت بیشتر مسئولین ذیربط در عربستان، آخرین مورد باشد.
وی افزود: آنچه روشن است سوء‌مدیریت یکی از ارکان اصلی وقوع چنین اتفاقاتی بوده که بر میزان شیوع و وقوع حوادث در اجتماعی که ذاتاً به دلیل تراکم جمعیت و گرمای هوا محتمل است می‌افزاید.
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مکه و مدینه متعلق به جهان اسلام است و اگر حکومت عربستان از کفایت لازم برای اداره آنها برخوردار نیست، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان کشورهای اسلامی بر اماکن مقدس اسلامی و مراسم حج ابراهیمی نظارت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار