نشست هم‌اندیشی حزب همت شهرستان بیجار با فرماندار این شهرستان

امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ اولین جلسه هم اندیشی حزب همت شهرستان بیجار با مهندس ورمقانی فرماندار بیجار در دفتر فرماندار برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 13 February 2022


به گزارش تابناک کردستان، در این جلسه مسوولین حزب همت گزارشی از نحوه فعالیت و شروع به کار حزب، برنامه‌های حزب در شهرستان و دغدغه‌ها و درخواست‌های خود در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و. به سمع و نظر فرماندار رساندند.
مهندس ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در این جلسه ضمن تشکر از اعضای حزب همت شهرستان بیجار، آخرین وضعیت اقدامات در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال، اجرای پروژه‌های زیربنایی شهری و روستایی وسرمایه گذاری بیان و از جلسات با احزاب استقبال نمودند.
فرماندار بیجار افزود در این ۳.۵سالی که فرماندار بیجار بوده همیشه درب فرمانداری به روی همشهریان باز بوده و با تمام تلاش پیگیر حل مشکلات مردم بودیم و تکریم ارباب رجوع همواره در دستور کار فرمانداری قرار داشته است.
مهندس ورمقانی گفت کار حزبی به معنای واقعی در کشور ما نهادینه نشده است و توصیه کرد کسانی را به عضویت حزب انتخاب کنید که عمیقا به مرامنامه و اساسنامه حزب اعتقاد داشته باشند و تأکید کرد ۵۰ عضو معتقد به اهداف حزب بهتر از ۵۰۰۰ عضوی است که شاید هیچوقت مرامنامه و اساسنامه حزب را مطالعه نکرده باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار