ساعت آغاز به کار مدارس استان مرکزی فردا ۹ ونیم صبح اعلام شد

سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ،ساعت شروع به کار مدارس استان در روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه را ۹ ونیم صبح اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 24 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، "اسماعیل جیریایی" افزود: با توجه به فرارسیدن لیالی قدر و به منظور بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان، کلیه مدارس استان در روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه، با تأخیر و از ساعت ۹ ونیم صبح شروع به کار خواهند کرد.
وی اظهار داشت: همچنین بنابر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش برگزاری امتحانات شبه نهایی و آزمون های سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی هماهنگ منطقه ای و استانی به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان به بعد از ماه مبارک موکول خواهد شد، لذا امتحانات شبه نهایی در روزهای ۴ و ۶ اردیبهشت‌ به روزهای ۱۷و ۱۹ اردیبهشت در همان ساعت برگزار می شود.
جیریایی اضافه کرد: اطلاع رسانی به دانش آموزان پایه دوازدهم در این خصوص بر عهده مدیران دبیرستانهای دوره دوم متوسطه نظری می باشد.
سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: طبق اطلاعیه مذکور امتحانات مستمر و داخلی مدارس به جز روز ۲۳ ماه مبارک رمضان به روال عادی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار