استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نیازمندحضورقوی نیروی انتظامی درانتخابات هستیم

قبل از انتخابات اجازه دخالت های بیجا در انتخابات را نخواهیم داد و اجازه نمی دهیم نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی در امور انتخابات به جز انجام وظایف محوله دخالت کنند و اجازه نمی دهیم عده ای به بهانه انتخابات نظم جامعه را بهم بزنند
کد خبر: ۱۰۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 03 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری، گفت: قبل ازانتخابات اجازه نمی دهیم نهادهای دولتی،نظامی و انتظامی درامور انتخابات به جزانجام وظایف محوله دخالت کنند.

سید موسی خادمی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت روزهای اخیر در تقویم اسلامی، افزود: این ایام با عید قربان شروع شد و ملت ایران در این عید نشان داد به الگوی بزرگ اسلامی وفادار است و اوج رشادت و ایثار را در این ایام از خود نشان داد.

وی همچنین به عید غدیر خم اشاره داشت و بیان کرد: در این عید باز هم ایران اسلامی نشان داد که وفادارترین جامعه شیعی به اصل ولایت و امامت است.

خادمی با بیان اینکه این ایام یادآور رشادت های ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: اما این ایام با بزدلی، سوء مدیریت و مسئولیت ناپذیری حکومت سعودی تلخ شد.

وی از آل سعود به عنوان حکومتی بی تدبیر نام برد که جامعه اسلامی را در این ایام عزادار کرد و افزود: بدتر از همه مسئولیت ناپذیری و بی تدبیری موذی گرایانه ای بود که این حکومت پس از آن واقعه در خصوص اجساد واقعه منا انجام داد و اگر تدبیر رهبر ایران نبود این مسئولیت ناپذیری همچنان ادامه می یافت.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به تلاش گران این عرصه، تصریح کرد: به همت مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی امروز زمینه برای کار، تلاش و توسعه در این استان فراهم است.

خادمی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در جامعه اسلامی همواره باید دو چهره عطوفانه و اقتدار را داشته باشند، عنوان کرد: این دو چهره لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نیروهای نظامی و انتظامی ما از هر دو چهره برخوردار هستند.

وی بیان کرد: در مورد اغلب نیروی های نظامی به این دلیل که با دشمنان خارجی و مسائلی برخورد دارند که امنیت ملی کشور را تهدید می کنند اولویت چهره دوم به اول مطرح است و در این خصوص عطوفت معنی ندارد.

استاندار اضافه کرد: اما در مورد نیروهای انتظامی اصل بر رحمانیت و عطوفت است زیرا حوزه کار آنها حوزه داخلی است و باید با عطوفت با مردم همراهی کنند تا مردم با دیدن آنها احساس امنیت کرده و بدون واهمه به فعالیت خود ادامه دهند و از طرف دیگر چهره مقتدر نیروی انتظامی در مقابل مجرمان همواره لازم است.

خادمی یادآور شد: در مقابل کسانی که بخواهند نظم جامعه را بهم زده از حقوق خود پا را فراتر گذاشته و به حقوق مردم تجاوز کنند نیروهای انتظامی و امنیتی کوتاه نمی آیند.

وی ادامه داد: در صورتیکه آرامش داخلی به خوبی برقرار شود می توانیم به عنوان یک ملت عاری از تفرقه و توسعه یافته در مقابل دشمنان خارجی بایستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در انجام وظایف محوله در همه حوزه ها موفق عمل کرده است، بیان داشت: بخش عمده ای از امنیت امروز این استان محصول از خود گذشتگی نیروهای انتظامی است.

خادمی در ادامه به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری اشاره داشت و عنوان کرد: قبل از انتخابات، در حین انتخابات و بعد از آن نیازمند حضور قوی نیروی انتظامی برای ایجاد انتظام مطلوب در سطح استان هستیم.

وی یادآور شد: قبل از انتخابات اجازه دخالت های بیجا در انتخابات را نخواهیم داد و اجازه نمی دهیم نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی در امور انتخابات به جز انجام وظایف محوله دخالت کنند و اجازه نمی دهیم عده ای به بهانه انتخابات نظم جامعه را بهم بزنند.

استاندار با تأکید بر ایجاد نظم، امنیت و آرامش در روز انتخابات، اضافه کرد: پس از انتخابات نیز نتایج را در کمال آرامش به جامعه هدیه می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار