آزاد سازی اراضی غیر مجاز در عباس آباد مازندران

برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و حفظ بستر تولید، 4 قطعه تفکیک و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی حریم شهر عباس آباد با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی عباس آباد قلع و قمع و سه هزار مترمربع زمین کشاورزی آزادسازی شد
کد خبر: ۱۰۶۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 05 September 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی عباس آباد از قلع و قمع 4 دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان و آزادسازی 3 هزار مترمربع زمین خبر داد.

ابراهیم کاویانی از قلع و قمع 4 دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان عباس آباد و آزادسازی 3 هزار مترمربع زمین خبر داد.

 

وی تصریح کرد: برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و حفظ بستر تولید، 4 قطعه تفکیک و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی حریم شهر عباس آباد با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی عباس آباد قلع و قمع و سه هزار مترمربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد گفت: برای جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفان، گشت 131 امور اراضی این شهرستان به صورت روزانه به دهگردشی در روستاهای تحت پوشش اقدام می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار