تصادف دانش‌آموز فریدونکناری با یک دستگاه اتومبیل / راننده متواری شد

صبح امروز یک دانش‌آموز فریدونکناری در راه مدرسه با یک اتومبیل تصادف کرد که هم‌اکنون راننده متواری است. ب
کد خبر: ۱۰۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 06 October 2015
ه گزارش تابناک مازندران خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، صبح امروز یک دانش‌آموز فریدونکناری در راه مدرسه با یک اتومبیل تصادف کرد که سرنشینان خودرو از مهلکه گریختند و هم‌اکنون راننده متواری است.
دانش‌آموز سال چهارم دوره ابتدایی صبح امروز بعد از آن‌که منزل خود را ترک کرد گمان نمی‌برد چه حادثه تلخی در انتظارش است و وقتی می‌خواست عرض خیابان را از روی خطوط عابر پیاده طی کند، ناگهان یک خودروی سواری شخصی به او کوبید و گریخت.
خطوط عابر پیاده در ورودی‌های مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهر فریدونکنار در روزهای پایانی شهریور ماه و در استقبال از سال تحصیلی جدید با هماهنگی فرمانداری، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و پلیس راهور فریدونکنار ایجاد و رنگ‌آمیزی شده که سهم به‌سزایی در کاهش تصادفات درون‌شهری به‌ویژه برای دانش‌آموزان داشته اما این راننده به این خطوط نیز توجهی نداشته است.
دانش‌آموز پسر دبستان حضرت جوادالائمه شهر فریدونکنار پس از این سانحه به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل شده که گفته می‌شود به سر وی ضربه وارد شده است.
هنوز اطلاعی از راننده متواری خودروی سواری شخصی وجود ندارد اما مردم منطقه اظهار می‌کنند که پلاک خودرو را دیده‌اند و در اختیار پلیس قرار می‌دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار