همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در اندیمشک برگزار شد

در آستانه ماه محرم همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی سه شنبه شب در مسجد حضرت محمد(ص) شهر آزادی اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 14 October 2015
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در این همایش در سخنانی از گروههای تکفیری و داعش به عنوان دست پرورده اسلام ستیزان و امریکایی ها نام برد و گفت:آمریکا و غرب همواره روحیه اسلام ستیزی داشته و به روش های مختلف در تلاش برای تضعیف مسلمانان است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود:گروه های تکفیری اعمال تروریستی ، خشونت طلبی و رفتارهای ضد بشری را جزء مذهب خود می دانند که این امر با اسلام فاصله بسیاری دارد.

وی افزود:در شرایط امروزی که گروه های تکفیری امثال داعش سعی در تخریب چهره واقعی اسلام دارند اتحاد هرچه بیشتر مسلمین مانع بزرگی برای آنان و سردمداران استکبار جهانی است.

آیت الله حسن زاده ایام محرم را فرصتی برای نزدیکی بیشتر به اهل بیت (ع) دانست و گفت:فرهنگ عاشورا غنی ترین فرهنگ انسان ساز و چراغ هدایت است.

وی گفت : مبلغان دراین ایام تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ و انتقال درست پیام عاشورا به کار گیرند.

وی ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم را مهمترین پیام امام حسین (ع) دانست و افزود: درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج رسول اکرم(ص) شهر آزادی برگزار شده بود از پیرغلامان حسینی و هیئت های بخش مرکزی شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

مراسم های محرم در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک هر سال با حضور هیئت های این بخش برگزار و تجمع 20 هزار نفری هیات های مذهبی در روز عاشورا از برنامه های محوری این بخش است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار