عزاداری‌های محرم براساس فرهنگ عاشورایی برگزار شود

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ترویج عزاداری سنتی در سطح استان شد و گفت: عزاداری‌ها باید سنتی و براساس فرهنگ عاشورایی برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز تبرستان، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه ظهر امروز از روند فعالیت‌های صدا و سیمای مازندران بازدید کرد و در بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مازندران در جمع مدیران این مرکز اظهار کرد: صدا و سیما رسانه‌ای معرف‌گرا و دارای فکر و اندیشه است.
وی تصریح کرد: صدا و سیما به مثابه دانشگاه عمومی و در برگیرنده همه جامعه است و سبب تعالی همه ابعاد جامعه را فراهم می‌کند.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ترویج عزاداری سنتی در سطح استان شد و گفت: عزاداری‌ها باید سنتی و براساس فرهنگ عاشورایی برگزار شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم عزاداری باید اصل و واقعیت حادثه کربلا را بیان کند و با واقعیات موجود در کربلا عینیت داشته باشد و رسانه ملی می‌تواند در این زمینه نقش اثرگذاری ایفا کند.
طبرسی با اعلام اینکه رسانه ملی باید مروج فرهنگ ناب عاشورایی باشد، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت این رسانه برای ترویج فرهنگ ناب حسینی نیز به خوبی باید بهره‌گیری کرد.
وی در ادامه خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف‌ و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: با گسترش فرهنگ امر به معروف‌ و نهی از منکر شاهد بسیاری از معضلات اجتماعی در کشور نخواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار