تمدید مجوز ۲۸۰۰ هیئت عزاداری در البرز

کد خبر: ۱۱۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 18 October 2015

مدیرکل اداره تبلیغات استان البرز گفت: در آستانه ماه محرم بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ مجوز هیئت های عزاداری تمدید شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر به بررسی برنامه ها و نظارت‌های سازمان تبلیغات بر هیئت های عزاداری سالار شهیدان پرداخت و اظهار کرد: در آستانه ایام محرم در استان مجمعی با حضور روحانیون البرزی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجتماع طلایه داران و گردهمایی هیئت های استان، گفت: نشستی با مداحان هیئت ها و اعضای بازرسی در خصوص نحوه برگزاری مراسم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی گفت: در آستانه ماه محرم بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ مجوز هیئت های مذهبی تمدید شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: برای حضور هیئت های مذهبی در خیابان های شهر و برای برقراری نظم با نیروی انتظامی هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه سفره اشک با هماهنگی شهرداری کرج، گفت: مقرر شده است کمک‌های شهرداری و شورای شهر کرج به صورت بُن به هیئت و مساجد تحویل داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی افزود: با جهاد کشاورزی استان در خصوص تقسیم نذورات مانند گوشت، روغن، مرغ و برنج به وسیله حواله هایی که اداره تبلیغات به هیئت ها می دهد هماهنگی لازم به عمل آمده است.

مدیرکل اداره تبلیغات استان البرز گفت: ۵۰ مبلغ از استان قم و و همچنین استان البرز به همه هیئت ها اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: روز پنج شنبه ۳۰ مهر مصادف با ۸ محرم ساعت ۱۴ در میدان شهدای کرج (خیایان شهید بهشتی) گردهمایی هیئت ها برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار