مدیر تنظیم بازار محصولات قم:

اقلام مورد نیاز هیئت‌های قم بدون سهمیه‌بندی توزیع می‌شود

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه برنج و شکر توزیعی مورد نیاز هیئات استان قم سهمیه بندی شده است، گفت: گوشت و مرغ مورد نیاز هیئت‌های مذهبی قم بدون سهمیه‌بندی و به میزان لازم توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 19 October 2015
به گزارش تابناک قم، علی‌اصغر همت با اشاره به اینکه اداره کل جهاد وکشاورزی برای هیئت‌ها در ماه محرم سهمیه کالا در نظر گرفته است، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی برای دریافت سهمیه باید به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم مراجعه کنند.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی استان قم با بیان اینکه گوشت قرمز، مرغ، برنج و شکر از جمله اقلامی است که در میان هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود، افزود: برخی از محصولات بر اساس سهیمه بندی بین هیئات توزیع می‌شود و برخی بدون سهیمه بندی و به میزان لازم پخش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنج و شکر از جمله کالاهایی است که برای آن سهیمه بندی در نظرگرفته شده است، خاطرنشان کرد: 600 تن برنج و 150 تن شکر به عنوان سهمیه هیئات قم در نظر گرفته شده است.

همت با بیان اینکه مرغ منجمد و گوشت منجمد برزیلی هم به میزان لازم و بدون سهمیه بندی برای هیئات در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: گوشت منجمد برزیلی با دو سطح کیفیت و قیمت هر کیلو 23 هزار تومان و 20 هزار و 500 تومان آماده عرضه بین هیئات مذهبی است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی استان قم، افزود: مرغ منجمد هر کیلو 5 هزار و 100 تومان، برنج اروگوئه هر کیلو 2 هزار و 500 تومان و شکر هر کیلو 2 هزارو 220 تومان آماده توزیع بین هیئات مذهبی استان قم است.

وی با اشاره به اینکه هیئات برای دریافت برنج و شکر سهیمه خود بعد از طی کردن مراحل هماهنگی باید به تعاونی مصرف سازمان صنعت معدن و تجارت مراجعه کنند، افزود: گوشت و مرغ منجمد مورد نیاز هیئت‌های مذهبی نیز در فروشگاه فرهنگیان در خیابان ساحلی توزیع می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار