هوای مناطق مرزی غبارآلود می شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال اینکه وزش باد تا ظهر امروز ، هوا را به خصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند چندان دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 26 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از مهر محمدعلی زورآوند اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در خاتمه فعالیت سامانه بارشی، تا عصر روز گذشته، شاهد بارش‌های پراکنده‌ای از باران همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق، به ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان بودیم.

وی افزود: احتمال اینکه وزش باد تا ظهر امروز، هوا را به خصوص در مناطق مرزی غبارآلود نماید؛ چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با خروج سامانه و صاف شدن آسمان، دمای هوا از شب گذشته در غالب نقاط، به شکلی محسوس کاهش می‌یابد. کاهش دما شرایط را برای تشکیل مه، بخصوص در اوایل وقت ودر مناطق مرطوب و حواشی رودخانه‌ها، فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در روز سه‌شنبه، بارشی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود؛ اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، عبور موجی کم رطوبت، علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در بعضی ساعات رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران، بویژه برای مناطق شمالی و شرقی استان در پی داشته باشد.

به گفته زورآوند در روزهای جمعه و شنبه، جوی نسبتاً آرام و بدون بارش در منطقه حاکم می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین، از ظهر سه‌شنبه تا شنبه هفته آینده، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار