آبگوشت فاسد شده 300 چالوسی را راهی بیمارستان کرد

این حادثه زمانی روی داد که غذای آماده شده برای مراسم عزاداری محرم بیش از پنج ساعت در فضای باز به حال خود رها شد و همین مساله موجبات فساد آن و مسمومیت بیش از 300 نفر از عزاداران مسجد امام سجاد (ع) منطقه شمال آباد در چالوس را فراهم کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 21 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، بر اثر توزیع آبگوشت نذری فاسد شده در شهر چالوس بیش از 300 نفر مسموم و راهی بیمارستان شدند.
این حادثه زمانی روی داد که غذای آماده شده برای مراسم عزاداری محرم بیش از پنج ساعت در فضای باز به حال خود رها شد و همین مساله موجبات فساد آن و مسمومیت بیش از 300 فر از عزاداران مسجد امام سجاد (ع) منطقه شمال آباد در چالوس را فراهم کرد.
اسهال، استفراق، سردرد و دل درد عمده شکایت این بیماران در ساعات اولیه مسمومیت گزارش شده است اما با تلاش کادر درمانی این شهرستان به ویژه بیمارستان های طالقانی، امام رضا و رازی چالوس اغلب آنان تا ساعتی بعد به صورت سرپایی درمان و راهی منزل شدند.
در حال حاضر کمتر از 10 نفر از این افراد شامل یک پیرمرد هنوز هم تحت بستری هستند و مقداری از این آبگوشت برای بررسی به آزمایشگاه استان ارسال‌شده است.
هرچند همه ساله با آغاز ماه محرم و اطعام دهی مردمی در نقاط متعدد مازندران معمولا هشدارها و نکات مهم بهداشتی به مردم داده می شود اما در سال جاری کمترین مورد دراین زمینه را در بین فعالان این عرصه از طریق رسانه های گروهی شاهد بوده ایم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار