شهردار کرمانشاه خبر داد؛

تحویل ۴۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه در دولت سیزدهم

شهردار کرمانشاه گفت: ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نو و مجهز سهمیه شهر کرمانشاه در دولت سیزدهم بود که اکنون ۴۴ دستگاه از این اتوبوس‌ها تحویل داده شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ 29 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، نادر نوروزی اظهار کرد: مراسمی در سازمان حمل‌ونقل مسافر کرمانشاه با حضور نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، معاون استاندار، اعضای شورای اسلامی کرمانشاه و کارکنان شهرداری کرمانشاه در راستای تعزیت و تکریم یاد و خاطره شهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان برگزار شد.

وی افزود: روزی که شهید آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری رأی آورد و پیروز شد نیز در همین مکان مراسم پیروزی ایشان برگزار و مراسم شهادت ایشان نیز در این محل برگزار شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: امید است ما هم بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم و در راستای خدمت به شهروندان کرمانشاهی تلاش بیشتری داشته باشیم تا دینی که بر عهده داریم را ادا کنیم.

نوروزی اضافه کرد: قرارگاهی در دولت شهید آیت الله رئیسی در وزارت کشور تشکیل و ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای حمل‌ونقل مسافر خریداری شد.

وی در پایان تشریح کرد: سهمیه کلان‌شهر کرمانشاه، ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نو و مجهز بود که اکنون ۴۴ دستگاه از این اتوبوس‌ها تحویل داده شده و در ناوگان عمومی شهرداری کرمانشاه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان در شهرک‌های حاشیه‌ای و اقماری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار