به مناسبت سپاس از عزاداران حسینی در تاسوعا؛

پیام مشترک تشکر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

قسمتی از پیام بدین شرح است: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) بار دیگر ملت سرافراز و عاشورایی اردبیل در روز تاسوعای حسینی وفاداری، عشق و ارادت قلبی خود را به سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت به منصه ظهور گذاشتند...
کد خبر: ۱۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 24 October 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پیامی مشترک از امت شهیدپرور و عزادار به ویژه دست اندرکاران مراسم ویژه تاسوعای حسینی در اردبیل سپاسگزاری کردند.

به گزارش تابناک اردبیل، متن کامل این پیام به شرح زیر است:


السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

بار دیگر ملت سرافراز و عاشورایی اردبیل در روز تاسوعای حسینی وفاداری، عشق و ارادت قلبی خود را به سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت به منصه ظهور گذاشتند.
حضور اقشار مختلف مردمی اعم از پیر و جوان در قالب دستجات خودجوش و منظم عزاداری و میثاق با آرمان های شهدای کربلا، شور و شعور حسینی و ارادت به علمدار نامی کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به نمایش گذاشت.
اینجانبان از فرد فرد امت شهیدپرور و عزادار به ویژه دست اندرکاران مراسم ویژه تاسوعا صمیمانه سپاسگزاری می نماییم. جادارد از همه عوامل انتظامی، امنیتی، نیروهای بسیج عزیز، صدا وسیما، روسای محترم محلات و دستجات و آحاد مردم سوگوار که در خلق این حماسه بزرگ نهایت تلاش و همکاری را نمودند، قدردانی نماییم.

سید حسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

مجید خدابخش

استاندار اردبیل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار