مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد؛

عدم اطفاء کامل حریق در بخش‌هایی از ارتفاعات گیلانغرب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از رخ دادن حریق در ۲ محور از ارتفاعات شهرستان گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰ 11 June 2024

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص حریق ایجاد شده در گیلانغرب، اظهار کرد: در پی حریقی که در شهرستان گیلانغرب حادث شد، ۲ محور درگیر حریق شد.

وی افزود: یک محور منطقه «گردل» بود یا «میاندار» است که مرز مشترک بین استان کرمانشاه و استان ایلام محسوب می‌شود و دیگری در حیدریه «گواور» رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: به استناد گزارش مدیرکل منابع طبیعی استان در بخش میاندار، چهار نقطه حریق داشتیم که سه نقطه از آن مهار شده است.

وی ادامه داد: یک نقطه دیگر که دچار حریق شده دقیقا در مرز مشترک بین استان کرمانشاه و ایلام است و حریق همچنان وجود دارد و به همین علت تیم‌های متعدد هنوز در حال اطفاء آن هستند.

یگانه با بیان اینکه به واسطه بارش‌های پراکنده و رگبار، بالگردهایی که در شهرستان پاوه بودند نتوانستند به گیلانغرب بیایند، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، اگر در این نقطه اطفاء صورت نگیرد بالگردها به گیلانغرب اعزام می‌شوند.

وی تشریح کرد: وجود بالگرد طبیعتاً باعث تسریع در اطفا و ذخیره انرژی بیشتر عوامل خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در گواور بخش قابل‌توجهی از آتش‌سوزی همچنان باقی‌مانده است که به واسطه وزش بادهای شدید اطفای آن به طول انجامید و امید است آن‌هم با تلاش نیروها به زودی مهار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار