دستگیری باند سارقان حین سرقت سیم و کابل در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری باند ۳ نفره سارقان سیم و کابل هوایی برق با کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 19 June 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی امروز (۲۹ خردادماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۸ کلاته خیج در ساعات اولیه صبحگاهی حین گشت زنی هدفمند، دو سارق سیم و کابل برق را حین سرقت با رعایت اصل غافلگیری و سرعت عمل به موقع، دستگیر کردند.

وی افزود: در این حین با هوشمندی ماموران و انجام اقدامات فنی، بلافاصله نفر سوم که راننده سارقان بود، در مسیر خروجی از حوزه، متوقف و دستگیر شد و هر سه نفر به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ شائینی با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال سرقتی از خودرو و محل اختفای سارقان، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به ۱۰ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: سه متهم سابقه دار و غیر بومی که از استان‌های شمالی مجاور در ساعات بامدادی وارد شهرستان شده و بعد از سرقت سیم و کابل برق متواری شده بودند، بازداشت و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

شائینی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با قطع برق، به خصوص در ساعات پایانی شب و یا مشاهده افراد مشکوک و ناشناس موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار